دوباره نفروپاتی IgA در بعد از پیوند کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

دوباره نفروپاتی IgA در بعد از پیوند کلیه

وقتی نفروپاتی IgA در توسعه مرحله نهایی بیماری کلیوی در بسیاری از کشورها، به نظر می رسد که پیوند کلیه تنها و آخرین انتخاب برای بیماران می شود. با این حال، برخی از بیماران نفروپاتی IgA در تعجبم که چه پس از پیوند کلیه؟

IgA نفروپاتی شایع ترین علت گلومرولونفریت در جهان است. این است که توسط رسوب غالب IgA در mesangium گلومرولی مشخص می شود. بیماری کلیوی بیماری کلیوی و مرحله نهایی مزمن در حدود 20-40٪ از بیماران در عرض 20 سال ارائه شده است. بدون هیچ درمانی برای این بیماری خود ایمنی وجود دارد، اما روش های درمانی مناسب می تواند از بروز نیاز به دیالیز پیوند کلیه و به تاخیر بیاندازد. با این حال، اغلب موارد به تدریج به تاخیر افتاد و در نهایت نیاز به ESRD توسعه پیوند کلیه.

با این حال، ما باید بگویم که نفروپاتی IgA در می بعد از پیوند کلیه عود. این اغلب بعد از پیوند کلیه (20-60٪) اتفاق می افتد. بیشترین میزان عود در پیوند از اهدا کنندگان نشان می دهد مربوط به استعداد ژنتیکی به این بیماری زندگی می کنند. بعضی از بیماران هماچوری میکروسکوپی و پروتئین. دیگران تنها یافته بافت شناسی مثبت است. این بیماری تمایل دارد تا پیشرفت به آرامی، شبیه به این بیماری در صورت کلیه بومی و از دست دادن گرافت به علت عود در کمتر از 10٪ از بیماران رخ می دهد.

چه مرحله است شرایط خود را توسعه یافته و با دکتر خود کلیه توصیه کرده است؟ برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در که تلاش می کنند برای جلوگیری از پیوند کلیه، ما معتقدیم که به بهبود عملکرد کلیه و تنظیم سیستم ایمنی بدن می شود تنها راه. در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری، روش های درمانی چند طب چینی استفاده می شود برای کمک به درمان بیماری های مختلف کلیوی از ریشه. شما چقدر در مورد درمان طب چینی می دانید؟ اگر شما علاقه مند در درمان ما هستند و یا نیاز به کمک، لطفا ترک یک پیام در باس.





:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA در، درمان نفروپاتی IgA و پیوند کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: